Tuesday 29 October 2013

AKULAH PENCINTA ( HIJJAZ)


Bisikan suara kalbu bergetar rasa nan satu
Nyanyian irama syahdu alun nada rindu
Ku memujuk cinta hadirlah di jiwa
Jangan tinggalkan aku sepi dalam sendu
Aku di hambat resah
MencariMu setiap arah
TanpaMu aku lemah
Dayaku mudah lelah
Rindu tak sudah
Ingin aku bercanda
Dalam dakapan asyik rasa yang merasuk jiwa
Dan hanyalah cintaMu
Khayalan di kalbu
Sarptu yang ku mahu
Keindahan itu ingin kurasakan
Di dingin malam dan hangat siangku
Kashanilah aku tak henti merayu
Biarkan aku larut dalam kasihMu
Akulah pencinta yang kehilangan kata
Setiap kali ku menagih cinta
Bagaikan perindu yang tak pernah ragu
Kan jelma kekasih ditunggu
Begitulah diriku berpegang janjiMu
Pasti terbuka kasihMu padaku
Ku pencinta yang merayu CINTA
LIRIK:ATIE
LAGU:ABAI OS
HAKCIPTA: HIJJAZ RECORDS SDN BHD
:-x Nice song...hayatilah bait2 kata nya...menusuk ke kalbu hingga mampu menitiskan airmata..Semoga cinta Allah untuk kita hambanya sentiasa mekar...dan cinta kita kepadaNya sentiasa yg teratas...
Moga aku tidak lalai dari mencintaiMu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...