Wednesday 3 September 2014

PROJEK MAKEOVER..

Setiap penyakit yg didatangkan kepada kita menunjukkan betapa kasih dan sayangnya pencipta pada kita...mungkin utk menggugurkan dosa2 dan menginsafkan diri bahawa setiap yg sihat pasti akan sakit dan setiap yg hidup pasti akan mati..Terima kasih Ya Allah kerana masih lagi meminjamkan nafas milikmu kepada kami utk kami terus bernafas di bumi mu dalam menjalankan amanah mu sbg khalifah di sini.
Seminggu kami berdua suami isteri dapat mc sbb sakit mata dan alhamdulillah anak2 tidak terkena virus tersebut.Walaupun mata sakit tapi otak ligat memikirkan apa aktiviti yg boleh dibuat hmmm.... sama naik je laki bini..so terhasillah beberapa pembaharuan dalam susun atur.Pertama terhasilnya pantry dimana barang2 telah di susun di rak baru dan berlaku penambahbaikan di situ...apa yg upgradenya....?
Dalam bilik plak dah wujud ruang study x perlu lagi buat kerja di luar pasni bertapa jer dlm bilik utk buat kerja sekolah.
Dan yg paling berjaya ialah memasang wallpaper di bilik tetamu..thanks to en hubby sbb dia yg buat coz kerjanya lebih kms klu bg mama buat alamatnya kna bka pasang semula la hehe...walaupun x pergi sekolah seminggu tapi masa tu terisi jugalah dgn aktiviti yg berfaedah dan habiskan duit huhu..bak kata en hubby xpelah kita bagi rezeki kat orang nanti Allah murahkan rezeki kita..apapun kerja menyemak kertas peksa menanti ni x tido malam la nampaknya..







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...